تاکید رئیس جمهور بر شناسایی سریع عاملان و آمران جنایت در راسک


در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک، رئیس جمهور ایران با صدور پیامی به ملت ایران، ابراز تأثر کرد و از خانواده‌های شهدا خواستار سریع‌ترین شناسایی عاملان این اقدام ناجوانمردانه شد. این حمله بزدلانه باعث از دست دادن عزیزان مردم شده است.

پیام تسلیت و تأثر رئیس جمهور

سید ابراهیم رئیسی با ابراز تأثر و تسلیت به ملت ایران در پی حادثه تروریستی در راسک، از شجاعت و استقامت خانواده‌های شهدا تقدیر کرد. ایشان در پیام خود ابراز کردند که این حمله آزاردهنده نشان از بی‌انصافی و بی‌رحمی است و ملت ایران در برابر چنین اقداماتی وحدت و همبستگی خود را به رخ خواهد گذاشت.

خواسته برای شناسایی عاملان

رئیس جمهور از نیروهای امنیتی و انتظامی خواست تا با اقدام سریع، عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کرده و به سزای این عمل ننگین برسانند. ایشان بر تأکید کردند که این اقدام آزاردهنده نباید بی‌پاسخ مانده و عدالت حتماً برقرار خواهد شد.

استنکاف از جنایات تروریستی

دولت و مقامات ایران با ابراز همدردی و اندوه در پی حادثه تروریستی، تصمیم دارند با استنکاف از چنین جنایاتی، امنیت و آرامش مردم را حفظ کرده و به دشمنان امنیت و اقدامات تروریستی پاسخ قاطعانه ارائه دهند.

پایان پیام: ایستادگی مردم در برابر تروریسم

پایان پیام حاکی از این است که مردم ایران با وحدت و ایستادگی در برابر هرگونه تهدیدات و تروریسم، از اراده و قاطعیت خود برای حفظ امنیت و اقدامات اجتماعی دفاع خواهند کرد.

متن پیام رئیس جمهوری :

بسم الله الرحمن الرحیم 
“وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَناً
بار دیگر دستان پلید عوامل دست نشانده استکبار جهانی در حمله تروریستی کور و بزدلانه به مقر انتظامی در شهرستان راسک آغشته به خون و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از نیروهای انتظامی خدوم و فداکار کشورمان شد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این اقدام ناجوانمردانه از دست دادند، این حادثه را به ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و برای شهیدان سرفراز این حادثه علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای عموم خانواده‌های داغدیده صبر و تسلای خاطر مسئلت دارم.
لازم است نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *