آخرین آمار بستری‌های حادثه تروریستی کرمان/ ۲۰ نفر بدحال هستند

در این تحلیل جدید، آخرین آمار بستری‌های مصدومان حادثه تروریستی در کرمان بررسی می‌شود. وزیر بهداشت به اطلاع‌رسانی جزئیات بیشتر از مصدومان و برخوردهای حوزه سلامت در مواجهه با این حادثه پرداخته است.

حادثه تروریستی در کرمان

وزیر بهداشت، بهرام عین‌اللهی، در گفت‌وگوی تلویزیونی به بیان اینکه حادثه تروریستی در کرمان صحنه‌های دردناکی ایجاد کرد و به خانواده‌های قربانیان تسلیت و تهنیت گفته است.

آمار بستری‌های مصدومان

وی اطلاعات جدیدی از آخرین آمار مصدومان بستری‌شده در بیمارستان‌های کرمان ارائه داده و بیان کرد: در حال حاضر، ۴۷ نفر در بیمارستان‌های کرمان بستری‌شده‌اند که از این تعداد، ۲۰ نفر بدحال و در واحد مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) بستری هستند و از این تعداد نیز ۱۰ نفر اینتوبه‌شده‌اند.

عمل جراحی و اقدامات اورژانس

وزیر بهداشت به تلاش‌ها و عمل جراحی‌های انجام شده برای مصدومان اشاره کرد و اعلام کرد که در بازه زمانی از ساعت ۴ تا ۸ صبح، تعداد ۱۱۰ عمل جراحی برای مصدومان انجام شده است. این اقدامات با همکاری مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمان و اساتید و جراحان انجام گرفته است.

مواجهه با کمبود گروه خونی O منفی

وی به موضوع کمبود گروه خونی O منفی در ساعات ابتدایی حادثه اشاره کرد و توضیح داد که در آغاز به دلیل نداشتن اطلاعات کارت گروه خونی افراد مصدوم و نیاز به گروه خونی O منفی، مواجه به این کمبود شد. اما با اعلام نیاز به این گروه خونی، با حضور عده‌ای در مراکز انتقال خون و انتقال خون از استان‌های مجاور، مشکل کمبود خون حل شد.

نتیجه‌گیری

تحلیل حاضر نشان می‌دهد که در مواجهه با حادثه تروریستی کرمان، سازمان‌ها و نهادهای مربوطه با هماهنگی و همکاری بالا، توانسته‌اند به بهترین شکل ممکن به مددجویان این حادثه کمک کنند. این اطلاعات مفید برای مردم و نهادهای بهداشتی و اورژانس است تا در آینده نیز در مواجهه با شرایط اضطراری، بهترین عملکرد را داشته باشند.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *