امیرعبداللهیان: آمریکا باید تبعات رفتار ریاکارانه خود در حمایت از اسرائیل را تحمل کند

وزیر خارجه کشورمان در یک کنفرانس خبری مشترک با همتای عمانی خود درباره جنایات تل آویو در غزه و رفتار دوگانه آمریکا صحبت کرد. او به بررسی تحولات فلسطین و تلاش‌های برای بازگشت ثبات و متوقف کردن جنایات رژیم اسرائیل پرداخت.

وزیر خارجه اظهار کرد که در دیدار با همتای عمانی در مورد مسائل دوجانبه صحبت کردند. او اشاره کرد که کمیسیون مشترک اقتصادی تهران و مسقط به میزبانی وزیر صمت برگزار می‌شود و اسناد مهمی در حوزه اقتصادی بین دو کشور امضا خواهد شد.

تاکید بر همکاری‌های اقتصادی و توسعه مناطق مختلف

وزیر خارجه از تمرکز بر همکاری‌های اقتصادی، گردشگری، علمی، فناوری و سایر زمینه‌ها خبر داد و تأکید کرد که توافقات به خوبی پیگیری می‌شوند.

وی در خصوص نقش عمان در امور منطقه اظهار کرد که همواره دوستان ما در عمان نقش بین‌المللی فعال داشته‌اند. او امیدواری خود را ابراز کرد که گفت‌وگوهای ادامه داری در این زمینه صورت گیرد.

تحلیل رفتار آمریکا و اقدامات اسرائیل: تحمل تبعات

وزیر خارجه با اشاره به جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی به غزه و حضور وزیر خارجه آمریکا در نشست کابینه اسرائیل، انتقادات خود را اعلام کرد. او ابراز کرد که آمریکا باید تبعات رفتار ریاکارانه خود در حمایت از اسرائیل را تحمل کند.

هشدار نسبت به ادامه حملات رژیم صهیونیستی و نقش ایران

وزیر خارجه به تحولات جدید حملات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و از توقف فوری کشتار کودکان و زنان هشدار داد. او نقش ایران در اعلام هشدارها و ایجاد فشار به منظور متوقف کردن جنایات جنگی را تأکید کرد.

تشکیل دادگاه جنایت جنگی و امید به رسیدگی به اتهامات

وزیر خارجه به تشکیل دادگاه جنایت جنگی در راستای خواسته‌های جهانی اشاره کرد و امیدواری را بیان کرد که جنایات جنگی در غزه مورد رسیدگی قرار گیرد.

هشدار به جنگ افروزان و تأکید بر حل اختلافات به شکل مسئولانه

وی از جنگ افروزان در منطقه هشدار داده و تأکید کرد که باید حمایت از جنایت‌کاران اسرائیلی متوقف شود. او اظهار کرد که ایران هیچگاه خواهان توسعه جنگ در منطقه نبوده و به حل اختلافات به شکل مسئولانه توجه دارد.

پایان: تدابیر فوری برای متوقف کردن خشونت

وزیر خارجه با ختم مطلب به تدابیر فوری برای متوقف کردن خشونت و جلوگیری از تعطیلات بیشتر از زندگی‌ها و خانواده‌ها در منطقه فوریت داد. او ابراز کرد که جامعه جهانی باید با همکاری و هماهنگی، جلوی فاجعه‌های بیشتری را بگیرد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *