انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به جشنواره ایتالیایی راه یافت

انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی به هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Trame Indipendenti ایتالیا راه پیدا کرد.

این انیمیشن که محصول مرکز فیلم جوان سوره است، روایتی از رنج و سختی کودکان فلسطینی در غزه را به تصویر می‌کشد.

«آوای ابرها» در دومین حضور بین‌المللی خود، به جمع آثار منتخب این جشنواره معتبر ایتالیایی پیوست. جشنواره Trame Indipendenti از 25 اردیبهشت تا 10 تیر 1403 (14 May تا 30 June 2024) در شهر پیزای ایتالیا برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف نمایش و حمایت از فیلم‌های مستقل باکیفیت، آثاری را به نمایش می‌گذارد که خارج از سیستم‌های استودیویی بزرگ تولید و توسط شرکت‌های مستقل توزیع شده‌اند. Trame Indipendenti به فیلم‌های کوتاه‌تر از 15 دقیقه در ژانرهای داستانی، مستند و انیمیشن اختصاص دارد.

انیمیشن «آوای ابرها» روایتی از وقایعی بین دو انفجار ویرانگر رژیم صهیونیستی بر سر کودکان مظلوم غزه را با الهام از شعر غسان کنفانی، شاعر فلسطینی، به تصویر می‌کشد. پخش بین‌المللی این انیمیشن برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

حضور این انیمیشن در جشنواره Trame Indipendenti فرصتی ارزشمند برای دیده شدن بیشتر این اثر و جلب توجه جهانی به وضعیت کودکان فلسطینی در غزه است.

عوامل این انیمیشن عبارتند از:

  • کارگردان: محمد لطفعلی
  • نویسنده و تهیه‌کننده: هادی فیروزمندی
  • محصول: مرکز فیلم جوان سوره
  • پخش بین‌الملل: مرکز بین‌الملل سوره

جشنواره Trame Indipendenti:

برای اطلاعات بیشتر درباره انیمیشن «آوای ابرها» می‌توانید به وب‌سایت مرکز فیلم جوان سوره (https://iycs.ir/) یا مرکز بین‌الملل سوره (https://www.icsi.edu/media/webmodules/INTERNATIONAL_CS_BROCHURE.pdf) مراجعه کنید.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *