بهادری‌جهرمی: رشد اقتصادی کشور در نیمه اول امسال به ۷درصد رسیده است


در گفت‌وگویی امروز، سخنگوی دولت، علی بهادری‌جهرمی، تأکید کرد که دولت در تصویب بودجه به جلوگیری از برآورد غیر واقعی منابع تلاش می‌کند. او امیدوار است که با همکاری‌های متقابل، بودجه‌ای که مطابق با نیازها و واقعیت‌ها باشد، تصویب شود.

بهادری‌جهرمی از حضور بیش از نیمی از هیئت وزیران در دانشگاه‌های کشور در روز دانشجوی امسال خبر داد. این حضور بیش از 30 جلسه بین دانشجویان و اعضای دولت را به همراه داشته است. این اقدام نشان از توجه دولت به نیازها و نظرات دانشجویان است.

پشتیبانی از اظهارنظر کمیسیون تلفیق مجلس

بهادری‌جهرمی به گزارش مثبت کمیسیون تلفیق مجلس درباره برآورد بودجه اشاره کرد و تأکید کرد که دولت تمایل دارد تا منابع و مصارف به‌صورت واقعی در نظر گرفته شوند. او به اظهارات مختلف نمایندگان اشاره کرد و گفت که ممکن است نظرات متفاوتی وجود داشته باشد.

تحلیل اقتصادی و توسعه همکاری‌های خارجی

رشد اقتصادی و توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه

سخنگوی دولت به تأکید بر توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه پرداخت. او اظهار کرد که این تعاملات چندجانبه به رشد اقتصادی کمک کرده و صادرات به کشورهای همسایه در نیمه اول سال جاری 12 درصد افزایش یافته است.

مدیریت مصرف انرژی و کاهش آلودگی هوا

در حوزه انرژی، بهادری‌جهرمی از اقدامات دولت در افزایش ظرفیت‌های تولیدی و مدیریت مصرف انرژی خبر داد. او از راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ در تهران و کرج و تحویل اتوبوس‌های برقی به شهرداری‌ها خبر داد. این اقدامات به بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا کمک خواهد کرد.

برخورد با فساد در واردات چای

سخنگوی دولت از برخورد جدی با فساد در واردات چای خبر داد و اظهار کرد که پرونده‌های مرتبط در دستور کار دستگاه‌های نظارتی و قضائی قرار دارد. وی تأکید کرد که دولت به عنوان اولین برخوردکننده با هر گونه فساد، مسئولیت جدی را در این زمینه بر عهده دارد.

پایان اظهارات با تأکید بر احترام به حقوق شهروندی

بهادری‌جهرمی در پایان اظهاراتش، به اهمیت احترام به حقوق شهروندی اشاره کرد و تأکید کرد که دولت با اعمال قانون، تدابیر لازم برای پیشگیری از فساد و ارتقاء اقتصاد کشور اتخاذ خواهد کرد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *