حمله به متروی پرند !


در یک اقدام قدرتمند، رئیس‌جمهور در جشن افتتاح مترو پرند، ۴۰ کیلومتری، اظهار داشت که این اقدام یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم است. با این حال، برخی از نگرانی‌ها و برداشت‌های غلط، این افتتاح را به چالش کشیده‌اند.

تحلیل‌ها نشان می‌دهد که برخی از افراد، با برداشت غیرکارشناسی به این اقدام حمله کرده‌اند. یکی از ابهامات مطرح شده، مربوط به فاصله ۲۰ کیلومتری بین پرند و تهران است که این موضوع را به چالش کشیده و سوالاتی ایجاد کرده است.

پاسخ به ابهامات: دوباره به توضیحات آیت‌الله رئیسی نگاه کنیم

آیت‌الله رئیسی، در مراسم افتتاح، به ابهامات پاسخ داد و یادآور شد که در وعده داده شده بود که طی یکسال مترو پرند به بهره‌برداری برسد. او بیان کرد که بیشتر از این وعده به‌عمل آمده و حالا ۴۰ کیلومتر از مسیرهای مختلف این مترو به بهره‌برداری رسیده است.

آیت‌الله رئیسی تاکید کرد که توسعه حمل‌ونقل یکی از ضروریات توسعه یافتگی هر منطقه است. او اظهار داشت که دولت و سایر دستگاه‌ها در تلاش برای تسهیل زندگی مردم و رفع موانع و مشکلات حمل‌ونقل عمومی هستند.

دولت مردمی در راه توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل

در این راستا، دولت با وجود تحریم‌ها و فشارها، تلاش مضاعفی برای توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی انجام می‌دهد. این تدابیر همچنان بخش اصلی از سیاست‌ها و دستور کارهای دولت مردمی محسوب می‌شوند.

آیت‌الله رئیسی بیان کرد که دشمن تلاش می‌کند پیشرفت ایران اسلامی را متوقف کند، اما با اراده مردم و دولت مردمی، این تلاش‌ها بی‌فایده خواهد بود.

جمع‌بندی: گامی دیگر در راستای رونق حمل‌ونقل عمومی

با افتتاح ۴۰ کیلومتر مترو پرند، دولت سیزدهم یک گام دیگر در جهت رونق حمل‌ونقل عمومی در تهران برداشته است. توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل و تداوم تلاش‌ها در مسیر توسعه کشور، نشان از تصمیم جدی دولت به منظور ارتقاء زندگی مردم و ایجاد پایداری اقتصادی دارد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *