خداحافظی علیرام نورایی با مسابقه مافیا

پژمان بازغی چندی پیش از برنامه “کودک‌شو” جدا شده و حالا نوبت به علیرام نورایی رسیده که از مسابقه تلویزیونی “مافیا” خداحافظی کند. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اولین مجری برنامه تلویزیونی “شهروند و مافیا” بهنام تشکر بود و بعد از چند مدت این برنامه به عنوان مجری به علیرام نورایی واگذار شد.

علیرام نورایی با پذیرش این مسئولیت برای اولین بار در نقش مجری جلوی دوربین قرار گرفت. این بازیگر، که کارهای فراوانی از او در تلویزیون و سینما دیده شده، حالا ملزم به مجریگری شده و باید به دوربین با دقت بیشتری نگاه کند.

وی در چندین فصل از برنامه “شهروند و مافیا” حضور داشته است، یک برنامه که ابتدا در شبکه سلامت شکل گرفت و بعدها به شبکه نسیم منتقل شد.

اما در صفحه مجازی شخصی‌اش اعلام کرده که از ادامه اجرای مسابقه “مافیا” کناره‌گیری می‌کند. این تصمیم پس از 19 فصل اجرای برنامه، که 16 فصل آن در شبکه سلامت و 3 فصل در شبکه نسیم پخش شده بود، اتخاذ شده است. وی از یکی از دلایل خداحافظی خود به عدم تعیین برنامه مشخص جهت تولید فصل‌های جدید از سوی شبکه نسیم اشاره کرده است.

علیرام نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرده که تصمیم به کناره‌گیری را گرفته است، اما درباره جزئیات و دلایل این تصمیم به صحبت نخواهد پرداخت.

اخیراً سریال “محرمانه” با بازی او از شبکه سه سیما پخش شده است. همچنین، با فیلم سینمایی “آن دو” به کارگردانی مرتضی رحیمی و با یک نقش متفاوت، احتمالاً همچون سال گذشته، در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

مهم است بدانیم که ترکیبی از تغییرات مهم در تلویزیون رخ داده است، زیرا پژمان بازغی از “کودک‌شو” خداحافظی کرده و حالا علیرام نورایی از “مافیا” جدا می‌شود. این تحولات ممکن است تا یک دوره جدید از برنامه‌های تلویزیونی راه بندازند و انتظار می‌رود نورایی با استعداد و تجربه خود، برنامه “مافیا” را با شکوه و جلوه به سر می‌برد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *