سرلشکر سلامی: اهالی غزه این روزها فرمول شکست اسرائیل را تمرین می‌کنند

در جلسه هماهنگی امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به تحلیل و تمرین بر روی فرمول شکست اسرائیل پرداخته شد. او بیان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به زودی کم خواهد آورد.

جستجوی ایران اسلامی قوی و پیشرفت‌های چشمگیر

سلامی با تأکید بر جستجوی ساخت یک ایران اسلامی قوی، اظهار کرد که این امر به عنوان یک واقعیت قابل مشاهده در حال محقق شدن است. وی تأکید داشت که به دنبال پیشرفت‌های بیشتر و همه‌جانبه هستیم تا ایران به عنوان یک نهضت مقتدر، توانا و پیشرفته نمایانده شود.

رفعت و اقتدار از مشهدیان راه می‌اندازد

با اشاره به شخصیت مرجعیت اسلامی در قلب ملت، سلامی گفت: “رهبر انقلاب اسلامی منشأ اقتدار و آرمان بوده و هستند.” این رفعت که در ذهن امام جوشید و در قلب جوانان نشانه رفت، ایران را در مقابل چالش‌های جهانی پیروز ساخت.

مقاومت و پیروزی در برابر تهدیدات جهانی

سلامی اظهار کرد: “پس از امام، ما با رهبری امام خامنه‌ای، توانستیم تهدیدات جهانی گسترده و موثرتر از جنگ تحمیلی را شکست دهیم.” این شکست‌ها شامل تحریم‌های جهانی و تهاجم‌های فرهنگی بوده و نشان از قدرت مقاومت ایران در مقابل چالش‌های جهانی است.

دفاع مقدس و نقش آن در تقویت جامعه

سردار سلامی به اهمیت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: “اگر دفاع مقدس نبود، روح مقاومت و پیشرفت در جامعه ما رشد نمی‌کرد.” او تأکید کرد که این دفاع برای ایران بزرگترین دانشگاه بوده و از این اقدامات آموخته‌ایم.

موفقیت‌های مقاومت فلسطین در راه ایستادگی

سلامی با بیان اینکه مقاومت فلسطین در آغاز راه است، اظهار کرد: “هر روز دامنه کار مقاومت قوی‌تر می‌شود و اسرائیل با سرعت و شتاب در حال نزول قدرت است.” وی افزود که این مقاومت نشان از توانایی ملت فلسطین در مقابله با اسرائیل است.

هوشیاری جوانان و اهمیت راهیان نور

سردار سلامی به هوشیاری جوانان اشاره کرد و گفت: “یک لحظه غفلت سبب نفوذ دشمن می‌شود.” او اهمیت راهیان نور را به عنوان یکی از عوامل تشکیل شخصیت یک ملت برجسته کرد و تأکید کرد که این راه‌ها باعث استقامت جوانان می‌شوند.

نقش مهم عناصر در جامعه و پیشرفت ایران

سلامی تأکید کرد: “عنصرهایی همچون ایمنی، بهداشت، اسکان، تغذیه، روایتگری صحیح، گفتمان معنوی، ابتکار عمل و فناوری” در برگزاری اردوهای راهیان نور مهم هستند. او اعلام کرد که با تمام توان برای حمایت از جوانان و سربلندی آنان تلاش خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که اقدامات نظامی و راهبردهای مقاومت در جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تجربیات گذشته و با ارتقاء هوشیاری جوانان به سمت هدفهای انقلابی، ادامه خواهد داشت.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *