سیاست جدید پلیس در برخورد با اراذل و اوباش

در گامی جدید، جانشین فرمانده‌کل انتظامی تصریح کرد که اراذل و اوباش، خط قرمز پلیس هستند و باید با ادب در صحنه حضور داشته باشند. این اظهارات به منظور مقابله با شرارت و اراذل و اوباش در جوامع شهری صورت گرفته است.

سردار قاسم رضایی با تأکید بر اینکه این افراد نمی‌توانند در کوچه و خیابان‌ها برای شهروندان وحشت ایجاد کنند، اعلام کرد که پلیس به هیچ عنوان حق نمی‌دهد تا این اراذل و اوباش برای شهروندان رعب و وحشت ایجاد کنند.

نقش پلیس در ادب‌سازی اراذل و اوباش

جانشین فرمانده‌کل انتظامی تأکید داشت که افرادی که سابقه‌دار هستند، تحت کنترل پلیس قرار دارند و در صورت خرابکاری، سریعاً با آنها برخورد خواهد شد. این برخورد با هدف حفظ امنیت شهری و جلوگیری از ایجاد رعب و وحشت در جوامع انجام می‌شود.

توقیف بیش از ۳ هزار خودرو شوتی

سیاست پلیس در مقابله با خودروهای شوتی نیز به شدت تشدید شده است. با اشاره به نامه اخیر سردار رادان به شورای‌عالی امنیت، سردار رضایی اعلام کرد که بیش از ۳ هزار خودرو شوتی از ابتدای سال تاکنون توقیف شده‌اند.

ترتیبات جدید در برخورد با خودروهای شوتی

سردار رضایی بیان کرد که هرکجا پلیس این خودروها را مشاهده کند، سریعاً آنها را توقیف و تغییراتی را که در آنها ایجاد شده‌اند، برطرف خواهد کرد. اگر این تغییرات اصلاح‌پذیر نباشند، خودرو به صورت کامل توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

تلاش برای جلوگیری از ناهنجاری‌های جاده‌ای

سردار رضایی با اشاره به اهمیت ناهنجاری‌های جاده‌ای که توسط خودروهای شوتی ایجاد می‌شود، اظهار کرد که این خودروها به‌نوعی منبعی از رعب و وحشت در جاده‌ها هستند. این اقدامات جدید به منظور کاهش ناهنجاری‌ها و افزایش امنیت جاده‌ها و جامعه انجام می‌شود.

تداوم سیاست‌های پلیس در مقابله با اراذل و اوباش

سردار رضایی به اظهارات خود افزود که با همکاری دستگاه قضایی، دادستان و دیگر مسئولان، سیاست‌ها و طرح‌های پلیس در مقابله با اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد. این تداوم به‌منظور افزایش امنیت و ساماندهی بهتر جامعه و شهرهاست.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *