عدم پرداخت پاداش کسب سهمیه المپیک چهل امیرانی

موفقیت شرمینه چهل‌امیرانی و وعده‌های تاخیرآمیز کمیته ملی المپیک

موفقیت در المپیک پاریس: مقام شرمینه چهل‌امیرانی در تیراندازی

در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو پایتخت آذربایجان، شرمینه چهل‌امیرانی به عنوان بانوی تیرانداز کشورمان، دومین سهمیه کاروان المپیک پاریس را در تفنگ 10 متر به دست آورد. این موفقیت باعث شد که وعده‌هایی از سوی مقامات مسئول انجام شود.

پاداش نخستین سهمیه کاروان المپیک 2024: هانیه رستمیان

نخستین سهمیه کاروان ایران نیز در رشته تیراندازی توسط هانیه رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان مصر به دست آمد. پس از این دستاورد، هانیه رستمیان توسط کمیته ملی المپیک تقدیر و تجلیل شد و پاداش 50 میلیونی خود را دریافت کرد.

تعهدات وعده‌دهی کمیته ملی المپیک

مناف هاشمی، در پیام تبریک به شرمینه چهل‌امیرانی، تأکید کرد که پاداش کسب سهمیه المپیک توسط این ورزشکار شایسته کشورمان، به محض بازگشت پرداخت خواهد شد. اما اکنون با گذشت بیش از سه ماه از این وعده، هنوز پاداش این بانوی تیرانداز پرداخت نشده است.

پیگیری وضعیت توسط خبرنگاران

خبرنگاران تسنیم پیش از بازی‌های آسیایی این موضوع را از مسئولین و اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک پیگیری کردند. مسئولان در پاسخ اعلام کردند که این کار بعد از بازی‌های آسیایی انجام می‌شود. اما گذشته بیش از 50 روز از پایان این بازی‌ها، هنوز پاداش کسب سهمیه المپیک شرمینه چهل‌امیرانی پرداخت نشده است.

چشم‌انداز پرداخت حقوق ماهیانه ورزشکاران

در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، موضوع پرداخت حقوق ماهیانه حداقل 15 میلیون تومان برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کرده‌اند، مطرح شد. این مسئله نیز نشان‌دهنده این است که وعده‌دهی و تأخیر در پرداخت‌ها احتمالاً به دلیل مسائلی دیگر نیز در آینده قابل تصور است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *