هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید


در آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با حضور ورزشکارانی از ۳۸ کشور در شهر «جیاینگ یئن» چین برگزار شد، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی دو ورزشکار برجسته ایرانی توانستند افتخار آفرینی کنند.

هلیا اسدیان، قهرمان طلایی ووشو

هلیا اسدیان در رشته تالو و در اجرای فرم «نن‌گوئن» موفق به کسب نمره ۹.۶۲۰ شد و با قرار گرفتن بر سکوی نخست، مدال طلای خود را از آن خود کرد. این موفقیت او را به مرحله بعدی جام جهانی راه داد. رقبایی از سنگاپور و ازبکستان در این فرم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

زهرا جلیلی و مدال برنز ارزشمند

زهرا جلیلی، دیگر ورزشکار ارزنده تیم ملی ووشوی ایران، در رشته «گوئن‌شو» با کسب نمره ۹.۵۱۳ به جایگاه سوم دست یافت و مدال برنز را به گردن آویخت. ورزشکارانی از چین با نمرات ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند، نشان دهنده رقابت تنگاتنگ این دوره از مسابقات بود.

حضور قدرتمند ایران در مسابقات

تیم ملی ایران با ترکیبی از ۸ ورزشکار ساندا و ۶ ورزشکار تالو در این دوره از مسابقات حضور یافته است. این مسابقات با شرکت ۳۰۰ ورزشکار از سراسر جهان، نمایشگاهی از توانایی‌ها و مهارت‌های ووشوکاران بین‌المللی بود.

اهدای مدال‌ها و تقدیر

مهدی علی‌نژاد، عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو، مدال‌های این دوره از مسابقات را به ورزشکاران مدال‌آور اهدا کرد، که نشان‌دهنده اهمیت و اعتبار این رقابت‌ها در سطح جهانی است.

خلاصه و نتیجه‌گیری

این موفقیت‌ها نمایانگر تلاش و پشتکار ورزشکاران ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی است و موجب افتخار و سربلندی ورزش ایران در جامعه جهانی می‌شود. ادامه این موفقیت‌ها می‌تواند فصل نوینی را در ووشوی ایران رقم بزند.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *