وزیر اطلاعات: دشمنان به ناامن‌سازی ایران روی آورده‌‌اند

وزیر اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد که هر روز شاهد کشف توطئه‌ها و فتنه‌های ایذایی و عملیات‌هایی که به مردم آسیب می‌زند، هستیم. او افزود که دشمنان به ناامن‌سازی ایران توجه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین خطیب نیز در ارتباط با موضوع حفظ امنیت و رضایت مردم، اظهار کرد که رضایت مردم، مهمترین شیوه ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است. او بر این باور است که تمامی مجموعه‌های دولتی باید جهت جلب رضایت مردم کار کنند.افزایش مشارکت مردم در انتخاباتخطیب به افزایش مشارکت مردم در انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت که این مشارکت می‌تواند نشانگر کارکرد مثبت دولت در استان‌ها باشد. وی به تأکیدات مقام معظم رهبری از حضور مردم در امور سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و تأکید کرد که حضور مسئولان در میان مردم مایه امیدواری و افزایش مشارکت مردمی است.

حفظ امنیت در برابر توطئه‌هاوزیر اطلاعات بیان کرد که توجه به امنیت در تمامی سطوح مدیریت می‌تواند سدی در برابر نفوذ دشمنان باشد. او همچنین تاکید کرد که با وجود نقاط مثبت در استان‌ها، دشمنان نیز تلاش می‌کنند به همان اندازه برای ایجاد ناامنی تلاش کنند.حضور مسئولان در میان مردمحجت‌الاسلام و‌المسلمین خطیب با اشاره به حضور مسئولان در میان مردم به عنوان یکی از عوامل افزایش مشارکت مردمی، تأکید کرد که این حضور مایه امیدواری و یکی از عناصر اثرگذار در افزایش مشارکت مردمی است.مقابله با فساد و نقش سازمان‌های حراستدر خصوص مقابله با فساد، خطیب بیان کرد که محور اصلی سند تحول دولت، مقابله با فساد است و در این زمینه نباید مصلحت اندیشی کرد. وزیر اطلاعات هم تأکید کرد که حفظ و صیانت از کارکنان دستگاه‌ها، وظیفه سنگینی است که بر عهده حراست‌هاست و باید با همراهی مدیران محقق شود.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *