وضعیت موجودی “شیرخشک” بهبود یافت

وزیر بهداشت اعلام کرد: وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بهبود یافته و در حال حاضر این محصول با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی و ثبت در سامانه تی‌تک به بازار عرضه می‌شود.

حمایت از بخش‌های اورژانس و بستری کودکان

وزیر بهداشت به‌صورت سرزده از بخش‌های اورژانس و بستری کودکان بیمارستان کودکان حکیم بازدید کرد و نحوه خدمت‌رسانی به بیماران را با حضور رئیس بیمارستان بررسی نمود.

پیگیری افزایش نیروی انسانی در بخش‌های تخصصی

وی در گفت‌وگو با کارکنان این بیمارستان، مشکلات آن‌ها را بررسی کرد و برای پیگیری افزایش نیروی انسانی در بخش‌های تخصصی و پرستاری، دستوراتی صادر کرد.

پیگیری اجرایی در مراکز آموزشی‌درمانی فوق‌تخصصی

بازدید از مراکز آموزشی‌درمانی کودکان حضرت علی‌اصغر(ع)

وزیر بهداشت از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی‌درمانی فوق‌تخصصی کودکان حضرت علی‌اصغر(ع) تهران بازدید کرد و با کارکنان و همراهان بیماران گفت‌وگو نمود.

رفع کمبود نیروی انسانی در بخش پرستاری

وزیر همچنین پیگیر جبران کمبود نیروی انسانی در بخش پرستاری این بیمارستان شد و دستورات لازم را به مسئولان صادر کرد.

بازدید از داروخانه‌ها و بررسی وضعیت داروها و شیرخشک

بررسی موجودی داروها و اجرای طرح دارویار

وی به‌صورت سرزده از یک داروخانه شبانه‌روزی در منطقه یافت‌آباد تهران بازدید کرد و وضعیت موجودی داروها، شیرخشک و اجرای طرح دارویار در این داروخانه را بررسی نمود.

با تدابیر این وزارت و پیگیری‌های مستمر، اطمینان حاصل شده که موجودی شیرخشک در کشور بهبود یافته و با قیمت مصوب به مردم عرضه می‌شود. همچنین، پشتیبانی از بخش‌های بهداشتی و پزشکی با افزایش نیروی انسانی یکی از اولویت‌های این برنامه است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *