یک شاسی‌بلند با قیمت مناسب و کیفیت بالا از ژاپن.

## نیسان کیکس 2025: تلفیقی از طراحی جسورانه و فناوری پیشرفته

نیسان کیکس 2025، با قیمتی رقابتی در بازار جهانی، خودرویی است که کیفیت و اصالت ژاپنی را در خود جای داده است. این خودرو با قیمتی بین 23 هزار تا 31 هزار دلار عرضه می شود و با ارائه امکانات متنوع، جذابیت بسیاری برای خریداران به همراه دارد.

طراحی ظاهری کیکس 2025 تغییری چشمگیر نسبت به مدل های پیشین خود داشته است. دماغه جدید این خودرو، هویت مستقلی به آن بخشیده و دیگر شباهتی به سدان های نیسان ندارد. چراغ های پله ای، جلوپنجره پله ای و لوگوی نیسان در مرکز، چهره ای مدرن و جسور به آن بخشیده است.

در نمای جانبی، ستون آخر و برجستگی بالای گلگیر، حالت عضلانی و جذابی به کیکس 2025 داده است.

نیسان همواره در خودروهای خود، از جمله کیکس 2025، کابینی باکیفیت ارائه داده است. اما در کیکس 2025، شاهد حضور فناوری های پیشرفته نیز هستیم. کیکس 2025 به یک صفحه نمایش دیجیتال 12.3 اینچی برای اطلاعات کیلومتر و یک صفحه نمایش 12.3 اینچی دیگر برای تنظیمات سیستم سرگرمی مجهز شده است. این امکانات در تریم پایه با اندازه 7 اینچی ارائه می شوند.

تمامی مدل های نیسان کیکس 2025 از موتور تنفس طبیعی 2 لیتری با 141 اسب بخار قدرت و 190 نیوتن متر گشتاور استفاده می کنند. مصرف سوخت این موتور 7.6 لیتر در صد کیلومتر برای مدل های محور جلو و 7.8 لیتر در صد کیلومتر برای مدل های مجهز به سیستم چهار چرخ محرک گزارش شده است.

رینگ های فولادی 16 اینچی برای تریم پایه و رینگ های آلومینیومی 19 اینچی برای بالاترین تریم ارائه می شوند.

##

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *