۳ شکایت جدید پرسپولیس از علیرضا بیرانوند

## جدال حقوقی پرسپولیس و بیرانوند ادامه دارد: از لباس غیر مجاز تا درآمدهای تبلیغاتی

پس از جدایی پر سر و صدای علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن او به تراکتور، جدال حقوقی بین دو طرف به شدت بالا گرفته است. در حالی که سرخپوشان از بیرانوند به خاطر فسخ یک طرفه قراردادش شکایت کرده و فدراسیون فوتبال هنوز رای نهایی این پرونده را صادر نکرده، باشگاه پرسپولیس سه شکایت جدید علیه این دروازه‌بان مطرح کرده است.

در پرونده اول، پرسپولیس مدعی است بیرانوند در سال ۱۳۹۷ در یکی از مسابقات، لباس رسمی و برند تحت قرارداد سرخپوشان را نپوشیده و طبق قرارداد، باید مبلغ ۷۰ هزار دلار غرامت به باشگاه پرداخت کند.

در پرونده دوم، پرسپولیس ادعا می‌کند که بیرانوند در همان سال، بار دیگر از پوشیدن لباس اسپانسری پرسپولیس در یک مسابقه خودداری کرده و باید مبلغ ۹۲۰ میلیون تومان به عنوان غرامت به باشگاه بپردازد.

در پرونده سوم، پرسپولیس با ارائه اسناد و مدارک، اعلام کرده که طبق گزارش حسابرسی، بیرانوند در سال ۱۳۹۷، در زمانی که با پرسپولیس قرارداد داشته، درآمدهایی از محل تبلیغات کسب کرده که طبق متمم قرارداد، ۳۰ درصد از این درآمدها باید به پرسپولیس تعلق می‌گرفت. با این حال، بیرانوند از پرداخت این مبلغ به باشگاه خودداری کرده است.

باشگاه پرسپولیس هر سه پرونده شکایت از بیرانوند را در قوه قضاییه به ثبت رسانده است و به این ترتیب، دعوای حقوقی بین سرخپوشان و دروازه‌بان سابق خود پس از جدایی، هنوز به پایان نرسیده است.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *