سردار قاآنی در صحت و سلامت کامل به سر می برد

## قدرت و پایداری مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس

ایرج مسجدی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران، در همایش تجلیل از موکب‌داران و خادمان اربعین حسینی در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی، با تأکید بر سلامت کامل سردار قاآنی، رژیم صهیونیستی را به خاطر حملات وحشیانه و غیرانسانی خود به مردم غزه و لبنان محکوم کرد. وی با اشاره به حملات رژیم اشغالگر به حزب‌الله، تصریح کرد که این حملات با وجود تلفات سنگین برای رژیم صهیونیستی، نتوانستند به اهداف خود برسند و مقاومت همچنان استوار ایستاده است.

مسجدی با اشاره به آمادگی کامل حماس برای مقابله با رژیم اشغالگر، یادآور شد که مقاومت فلسطینی‌ها در غزه و در لبنان به هیچ وجه تسلیم فشارهای رژیم صهیونیستی نشده است. وی با اشاره به ایستادگی مردم غزه در برابر فشارهای رژیم صهیونیستی برای کوچ دادن آنها، تاکید کرد که روحیه مقاومت در فلسطین و لبنان حساس‌تر از همیشه است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با تکرار اقدامات وحشیانه خود علیه مردم بیگناه، به اهداف خود برسد، اشاره کرد که این رژیم با وجود تمام تلاش‌های خود، نتوانسته است مقاومت را از بین ببرد و مردم منطقه را از پای در بیاورد.

مسجدی با اشاره به قدرت و مقاومت روزافزون مقاومت، تأکید کرد که مقاومت با تکیه بر روحیه و آمادگی کامل، به یک قدرت بازدارنده در منطقه تبدیل شده است. وی با بیان اینکه مقاومت با تسلیحات پیشرفته و آمادگی کامل، برای مقابله با هرگونه تجاوز آماده است، به مردم و دوستان مقاومت اطمینان داد که نیازی به نگرانی نیست.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *