۳ گزینه برای جایگزینی پژو پارس معرفی شدند

## ایران خودرو: انتخاب جدید برای جایگزینی پژو پارس

ایران خودرو به جای پژو پارس، سه گزینه جدید را برای ثبت‌نام کنندگان این خودرو پیشنهاد کرده است. این خودروها شامل پژو ۲۰۷ با موتور TU3، سورن پلاس با موتور EF7 و سورن پلاس با موتور XU7P هستند.

این شرکت با هدف جلب رضایت مشتریان، خودروهای جایگزین را برای آن دسته از متقاضیانی که قرار بود در تابستان ۱۴۰۳ پژو پارس تحویل بگیرند، در دسترس قرار داده است. این خودروها در دو طرح پیش فروش و فروش فوق العاده عرضه می‌شوند.

پژو ۲۰۷ با موتور TU3 و سورن پلاس با موتور EF7 در طرح پیش فروش و سورن پلاس با موتور XU7P در طرح فروش فوق العاده به مشتریان ارائه می شود. موعد تحویل پژو ۲۰۷ و سورن پلاس با موتور EF7 اسفند امسال و سورن پلاس با موتور XU7P ۹۰ روز پس از واریز وجه و تکمیل پرونده خواهد بود.

مبلغ پیش پرداخت برای پژو ۲۰۷ حدود ۲۲۹ میلیون تومان و برای سورن پلاس با موتور EF7 حدود ۲۴۱ میلیون تومان خواهد بود. سورن پلاس با موتور XU7P با قیمتی نزدیک به ۴۷۰ میلیون تومان در دسترس است و ۱۵ میلیون تومان تخفیف به صورت مستقیم در قیمت نهایی اعمال می‌شود.

مشتریانی که سورن پلاس با موتور XU7P را انتخاب کنند، به دلیل پرداخت کامل قیمت خودرو، زودتر به آن دسترسی خواهند داشت.

با توجه به اینکه بیش از یک سال از آخرین افزایش قیمت محصولات ایران خودرو می‌گذرد، این احتمال وجود دارد که قبل از پایان سال مجوز افزایش قیمت را دریافت کنند. این امر ممکن است به افزایش قیمت پژو ۲۰۷ و سورن پلاس برای مشتریان منجر شود.

در حال حاضر مشخص نیست که ایران خودرو برنامه‌ای برای ارائه خودروهای جایگزین برای پژو پارس با موعد تحویل پاییز و زمستان ۱۴۰۳ دارد یا خیر. با این وجود، مشتریان باید سریع‌تر از میان گزینه‌های موجود، خودروی جایگزین خود را انتخاب کنند.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *