تکذیب هرگونه تیراندازی در شهر کرمان

در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، فرمانده سپاه استان کرمان به تصریح تکذیب هرگونه اطلاعاتی مبنی بر تیراندازی در سطح شهر کرمان کرد و اعلام کرد که امنیت کامل در استان حفظ شده است. این اظهارات همزمان با پخش اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها بوده است.

برنامه‌های پرشور برای سالگرد حاج قاسم

فرمانده سپاه بیان کرد که برنامه‌های سالگرد حاج قاسم طبق برنامه در حال اجرا و با حضور پرشور‌تر مردم و زائران در گلزار شهدا برگزار می‌شود. این حضور پرشور مردم به عنوان یک اقدام مهم در جشنواره سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تلقی می‌شود.

حضور پرشور مقامات کلان کشور

معاون اول رئیس جمهور، فرمانده‌کل سپاه پاسداران، وزیر کشور، فرمانده نیروی قدس سپاه، فرمانده انتظامی کل کشور، وزیر بهداشت و سایر مسئولان در دیدار فوری پس از انفجار تروریستی در کرمان حاضر شدند. آن‌ها با بازدید از بیمارستان و عیادت از مجروحان، ابعاد این حادثه را بررسی کردند.

رویداد تروریستی در گلزار شهدای کرمان

در تاریخ 13 دی ماه و به مناسبت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان رخ داد. حادثه اول در ورودی گلزار شهدای کرمان و حادثه دوم در ورودی تخت‌درگاه قلی‌بیگ اتفاق افتاد. این حوادث منجر به مصدومیت و شهادت تعدادی از هموطنان شد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *