شریک نخست‌وزیر همجنس‌باز فرانسه وزیر خارجه این کشور شد!

در تازه‌ترین اخبار، دولت فرانسه شریک جنسی سابق گابریل آتال، نخست‌وزیر همجنس‌باز فرانسه را به عنوان وزیر خارجه این کشور منصوب کرد. استفان سیجورن، 38 ساله و نماینده پارلمان اروپا، به عنوان جایگزین نخست‌وزیر مستعفی، الیزابت بورن، در کابینه فرانسه خواهد بود.

حضور سیجورن در تحولات کابینه فرانسه

استفان سیجورن، از زمانی که امانوئل ماکرون وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه بود، به عنوان مشاور او فعالیت می‌کرد. ماکرون در روز سه‌شنبه گزینش گابریل آتال به عنوان نخست‌وزیر جدید فرانسه را اعلام کرد..

راهبرد ماکرون در آستانه انتخابات پارلمانی

تحلیلگران تصریح کرده‌اند که رئیس‌جمهور فرانسه، امانوئل ماکرون، با جایگزینی آتال به عنوان نخست‌وزیر، در آستانه انتخابات پارلمان اروپا، تازه‌ای در دومین دوره ریاست‌جمهوری خود بخشیده است.

ارتباطات گابریل آتال با ماکرون

گزارش‌ها حاکی از این است که گابریل آتال، یکی از متحدان نزدیک ماکرون بوده و جایگزین الیزابت بورن نخست‌وزیر مستعفی فرانسه خواهد شد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اردوگاه ماکرون بین 8 تا 10 درصد از حزب “مارین لوپن”، رهبر راست افراطی، عقب‌تر است.

ارتباطات شخصی گابریل آتال و استفان سیجورن

پایگاه پولیتیکو اعلام کرده است که سیجورن و آتال تا سال 2023 با یکدیگر شریک جنسی بوده‌اند، اما هنوز به صورت علنی جدایی‌شان از یکدیگر تأیید نشده است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *