جزئیات آزار شیطانی دختر جوان ۲۱ساله در نیاوران

در اواخر سال گذشته، دختر جوانی با تهدید سلاح سرد، هدف آزار و اذیت یک مرد جوان قرار گرفت. این واقعه وحشتناک با اعلام شاکی و ورود تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت به تحقیقات و پیگیری‌های گسترده انجامید.

به گفته سردار کارآگاه “علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت”، کارآگاهان پس از دریافت گزارش از شاکی، تحقیقاتی جدی را در دستور کار قرار دادند. آن‌ها با دقت به اطلاعات شاکی، جزئیات حادثه را بررسی کردند.

تعقیب و دستگیری متهم در مخفیگاه

با استفاده از روش‌های اطلاعاتی، کارآگاهان مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی کردند. یک عملیات غافلگیرانه و کارآگاهانه منجر به دستگیری متهم شد. سپس او به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل شد.

اعترافات متهم و ادامه تحقیقات

در بازجویی اولیه، متهم از ارتکاب جرم منکر بود اما با دعوت از شاکی و شناسایی متهم توسط او، او نهایتاً به ارتکاب جرم اعتراف کرد. در ادامه تحقیقات، بیشتر از زمینه‌ها و توضیحات مربوط به این پرونده بررسی شد.

سابقه‌داری متهم و بررسی جنایات قبلی

سردار ولی‌پور گودرزی اطلاعاتی ارائه داد که نشان می‌دهد متهم دارای ۱۹ فقره سابقه کیفری از جمله سرقت و موادمخدر است. این موارد نشان‌دهنده جنایات قبلی این فرد و نیاز به بررسی دقیق‌تر وی در سیاق این پرونده است.

پیگیری قانونی و ادامه تحقیقات

سازمان قضائی و قانونی پس از اعتراف متهم، قرارداد بازداشت او را صادر کرده و تحقیقات تکمیلی به منظور شناسایی سایر جنایات احتمالی در دستور کار قرار گرفته است. این پرونده با دقت پیگیری شده و تمامی اطلاعات مربوطه به مراجع قضائی ارسال می‌شود.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *