سخنان رئیس ستادکل نیروهای مسلح در جشنواره هفته بسیج

در پیامی به‌مناسبت هفته بسیج، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به اهمیت و نقش بسیج در حفظ امنیت و گره‌گشایی منطقه پرداخت.

سردار باقری در پیام خود بیان کرد: بسیج به عنوان یک قرارگاه مأمن، نقش بی‌بدیلی در حفظ امنیت منطقه و به‌ویژه پشتیبانی از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین دارد.

ارتباط بسیج با ملت‌های مسلمان

در ادامه، رئیس ستادکل نیروهای مسلح بر ارتباط بسیج با ملت‌های مسلمان اشاره کرد. او تأکید کرد که بسیج به عنوان گره‌گشای ملت‌های اسلامی، نقش مؤثری در تقویت اوازهای مسلمانان دارد و به وحدت و همبستگی آنان افزوده است.

سردار باقری به حضور پررنگ بسیج در مسیر حفظ استقلال و سربلندی ملت ایران اشاره کرد. او اظهار داشت که بسیج با شعار “مردم ستوده، اسلام مقدس”، همواره پیشوا در پاسداشت امنیت و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

بسیج، عامل توسعه امنیتی و فرهنگی

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد که بسیج به عنوان عاملی حیاتی در توسعه امنیتی و فرهنگی کشور دستیابی به اهداف بلندمدت انقلاب اسلامی است و نقش بسزایی در ترسیم آینده روشن و پرامید ایران اسلامی دارد.

در پایان، سردار باقری به همه اعضای بسیج و ملت ایران تبریک گفت و از تلاش‌ها و ایستادگی آنان در راه اهداف انقلابی تشکر کرد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *