هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است


یاسوج – معاون اجرایی رئیس جمهور ایران، در جمع کارکنان شرکت نفت گچساران، از برنامه‌های دولت برای افزایش تولید نفت به ۴ میلیون بشکه در روز خبر داد. این اظهارات نشان دهنده تمرکز دولت بر تقویت بخش انرژی و استقلال کامل در حوزه نفت می‌باشد.

دستیابی به استقلال در صنعت نفت

محسن منصوری، با اشاره به دستاوردهای اخیر در صنعت نفت، تأکید کرد که ایران در این بخش به استقلال کامل رسیده و صنعت نفت به عنوان یکی از صنایع پیشرو، نقش مهمی در اقتصاد ملی ایفا می‌کند. او بیان داشت که تلاش‌ها برای بازسازی قطعات فرسوده و به‌روزرسانی تجهیزات نفتی نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

برنامه‌ریزی برای افزایش تولید

منصوری درباره جزئیات برنامه‌ریزی برای افزایش تولید گفت: «در حال حاضر تولید نفت کشور به سه و نیم میلیون بشکه رسیده است و با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، هدف‌گذاری ما رسیدن به ۴ میلیون بشکه در روز است.» این هدف‌گذاری در راستای افزایش توان صادراتی و تقویت بنیه اقتصادی کشور دنبال می‌شود.

تاثیر شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآوری‌ها

او همچنین به نقش رو به رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت اشاره کرد و افزود که این شرکت‌ها به حل مسائل بزرگ کمک کرده و در پیشبرد افتخارات صنعتی نقش دارند. به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور، تلاش‌ها و نوآوری‌های این شرکت‌ها می‌تواند در تحقق اهداف تولید نفت موثر واقع شود.

قدردانی از نیروهای انسانی صنعت نفت

در پایان، منصوری از تلاش‌ها و کوشش‌های کارگران و نیروهای انسانی فعال در شرکت نفت گچساران تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت که بدون حضور و فعالیت این افراد، دستیابی به اهداف تولیدی امکان‌پذیر نخواهد بود.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *